Darmowa dostawa od 1 845,00 zł

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Zwroty, wymiany i reklamacje

Zwroty, wymiany i reklamacje

Zwroty, wymiany i reklamacje

Zależy nam na tym, aby współpraca z naszą hurtownią była dla Ciebie w pełni satysfakcjonująca. Jeśli jednak z jakiegoś powodu chcesz zwrócić lub wymienić zakupiony towar, chętnie Ci pomożemy.

Zwroty

  • Masz prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania, bez podania przyczyny.
  • Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu.
  • Aby dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami, a my poinformujemy Cię o dalszych krokach.

Reklamacje

  • Jeśli otrzymany towar jest wadliwy lub niezgodny z umową, masz prawo złożyć reklamację. W tym celu skorzystaj z dedykowanego formularza.
  • Reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony na czas transportu.
  • Do reklamacji należy dołączyć opis wady oraz dowód zakupu.
  • Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.
  • W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony, wymieniony lub nastąpi zwrot środków.

Kontakt

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów i wymian, zapraszamy do kontaktu:

Godziny pracy: pon. do pt. w godz. od 09:00 do 16:00

Adres e-mail: logistyka@playroom.pl

Adres do zwrotów:

PLAYROOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Topiel 21 lok. 11
00-342 Warszawa

Dodatkowe informacje:

  • W przypadku wymiany towaru, nowy towar zostanie wysłany po otrzymaniu zwracanego towaru.
  • W przypadku reklamacji towaru, prosimy o kontakt w celu ustalenia dalszego postępowania.

Mamy nadzieję, że te informacje są pomocne. Jeśli masz dodatkowe pytania, nie wahaj się z nami skontaktować.

pixel