Dodaj produkty podając kody
Jak złożyć zamówienie
W przypadku, gdy nie jesteś klientem hurtowni PLAYROOM, należy zacząć od założenia konta.
Konto zostanie założone po uzupełnieniu wymaganych pól oznaczonych gwiazdką. Po założeniu konta proszę się zalogować.
LOGOWANIE
Proces logowania odbywa się przy użyciu adresu e-mail i hasła podanego podczas rejestracji. Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła, możesz skorzystać z funkcji przypomnienia hasła. Po poprawnym zalogowaniu, można rozpocząć zakupy.
WYBÓR PRODUKTÓW ORAZ KOSZYK
Poruszając się po kategoriach, w łatwy sposób można dodawać produkty do koszyka. W tym celu wystarczy kliknąć guzik "Dodaj do koszyka".
Produkt automatycznie znajdzie się w koszyku. Przechodząc do naszego zamówienia możemy modyfikować liczbę produktów. Jeżeli wszystko się zgadza, należy przejść do realizacji zamówienia.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Przechodzimy do drugiego kroku, klikając przejdź dalej.
PŁATNOŚĆ – należy wybrać formę płatności
Do wyboru posiadamy: płatność gotówką (w przypadku wysyłki pobraniowej oraz odbioru osobistego), płatności online (w tym BLIK) oraz dla stałych klientów płatność odroczona. Zaznaczamy odpowiednią dla nas płatność.
FORMA DOSTAWY – należy wybrać formę płatności
Następnie należy przejść do strony „Sprawdź poprawność zamówienia”
1) DANE ZAMAWIAJĄCEGO
Dane do faktury.
2) PŁATNOŚĆ
Wybrana forma płatności – można zmienić na tym etapie.
3) LISTA PRODUKTÓW
Lista produktów dodanych do koszyka
4) FORMA DOSTAWY
Należy wybrać odpowiednią formę dostawy z listy. Poza wysyłkami realizowanymi przez Playroom istnieje możliwość korzystania z własnych umów kurierskich i z form wysyłki Allegro ( w celu uruchomienia tych form dostaw skontaktuj się z nami).
· W przypadku zamówień za pobraniem (COD) na umowie własnej należy podać kwotę pobrania (COD) w odpowiednim polu.
· W przypadku form wysyłki Allegro należy podać numer zamówienia Allegro w odpowiednim polu.
4) ADRES DOSTAWY
Adres dostawy oraz numer telefonu i adres e-mail są używane tylko co celów realizacji zamówienia przez operatora logistycznego (kuriera). Maile transakcyjne oraz dokumenty sprzedażowe są wysyłane tylko na adres mailowy przypisany do konta.
Aby złożyć zamówienie zaznaczamy wymagane zgody i klikamy przycisk "Akceptuje, zamawiam i płacę". Od tego momentu nasi pracownicy zaczynają przetwarzać Państwa zamówienie. Status zamówienia można śledzić w sekcji Twoje Konto.
