Dodaj produkty podając kody
FAQ
Listy zakupowe
Dodawanie towarów do list zakupowych:
1) Po dodaniu towaru do koszyka możliwym jest dodanie całego koszyka do listy zakupowej.
Z poziomu karty towaru możliwym jest dodanie pojedynczego produktu do listy zakupowej.
2) Możliwym jest zarówno dodanie towaru do już utworzonej listy, bądź na potrzeby danego koszyka stworzenie nowej listy.
3) Po dodaniu towaru do listy, na koncie klienta dostępna będzie taka lista, wraz z przypisanymi do niej towarami.
4) Lista może być udostępniana osobą trzecim jako link do listy, bądź opcja wysyłki listy za pośrednictwem e-mail.
Wyszukiwarka tekstowa
Wyszukiwanie produktów jest możliwe po kodzie EAN, kodzie SKU oraz słowach kluczowych. Wyszukiwarka zwraca wyniki w formie produktów, listy towarów, węzłów menu i producentów.
Lista zakupowa w CSV
Wklejanie listy kodów EAN/SKU lub import listy csv jest możliwe na stronie koszyka. W przypadku braku towaru na stanie, sklep wyświetli informację, których towarów (kodów) brakuje.
Status swojego zamówienia sprawdzisz w panelu konta (Twoje konto)
Co oznaczają poszczególne statusy:
-
Realizowane
To nasz sygnał, że Twoje zamówienie zostało pomyślnie złożone i jest w trakcie przetwarzania.
-
Oczekuje na dostawę
Zamówienie zostało poprawnie przesłane do naszego systemu. Spokojnie, zmiana statusu może potrwać do 10 minut.
-
Pakowane
Świetna wiadomość! Twoje produkty trafiły na magazyn i są właśnie starannie pakowane, aby bezpiecznie dotarły do Ciebie.
-
Gotowe do wysłania
Paczka jest już spakowana i czeka na odbiór przez kuriera. W tym statusie znajdziesz już również numer listu przewozowego, żebyś mógł śledzić swoją przesyłkę.
-
Wysłane
Twoja paczka opuściła nasz magazyn i jest już w drodze! Korzystając z numeru listu przewozowego, możesz monitorować jej status bezpośrednio na stronie przewoźnika.
Masz pytanie dotyczące statusu swojego zamówienia? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
Faktury
Wiemy, że dostęp do dokumentów jest dla Ciebie kluczowy. Dlatego przygotowaliśmy przejrzysty system zarządzania fakturami:
-
Faktury e-mail
Dla każdego złożonego zamówienia, po wystawieniu faktury, otrzymasz ją automatycznie na swoją skrzynkę e-mail (link do pobrania).
-
Faktury w panelu klienta
Wszystkie Twoje faktury są również dostępne w dowolnym momencie w panelu klienta. Znajdziesz je w sekcji: Twoje konto -> Zamówienia.
W razie pytań dotyczących faktur, prosimy o kontakt.
Faktury zbiorcze
Faktury zbiorcze będą obsługiwane tak samo jak pojedyncze faktury. Oznacza to, że:
- Dla każdego zamówienia objętego fakturą zbiorczą zostanie wysłany osobny e-mail.
- Wszystkie te e-maile będą zawierały ten sam dokument faktury zbiorczej do pobrania.
- W panelu klienta, ta sama faktura zbiorcza będzie widoczna w szczegółach każdego zamówienia, którego dotyczy.
Szczegóły zamówienia
