Free delivery from 435,95 €

Add products by adding codes

Add a CSV file
Enter the product codes that you want to add to the cart in bulk (after a comma, with a space or from a new line). Repeating the code many times will add this item as many times as it appears.

FAQ

Listy zakupowe

Dodawanie towarów do list zakupowych:

1) Po dodaniu towaru do koszyka możliwym jest dodanie całego koszyka do listy zakupowej.


Z poziomu karty towaru możliwym jest dodanie pojedynczego produktu do listy zakupowej.


2) Możliwym jest zarówno dodanie towaru do już utworzonej listy, bądź na potrzeby danego koszyka stworzenie nowej listy.


3) Po dodaniu towaru do listy, na koncie klienta dostępna będzie taka lista, wraz z przypisanymi do niej towarami.


4) Lista może być udostępniana osobą trzecim jako link do listy, bądź opcja wysyłki listy za pośrednictwem e-mail.



Wyszukiwarka tekstowa

     Wyszukiwanie produktów jest możliwe po kodzie EAN, kodzie SKU oraz słowach kluczowych. Wyszukiwarka zwraca wyniki w formie produktów, listy towarów, węzłów menu i producentów.



     Lista zakupowa w CSV

     Wklejanie listy kodów EAN/SKU lub import listy csv jest możliwe na stronie koszyka. W przypadku braku towaru na stanie, sklep wyświetli informację, których towarów (kodów) brakuje.




Status swojego zamówienia sprawdzisz w panelu konta (Twoje konto)

Co oznaczają poszczególne statusy:

  • Realizowane

To nasz sygnał, że Twoje zamówienie zostało pomyślnie złożone i jest w trakcie przetwarzania.


  • Oczekuje na dostawę

Zamówienie zostało poprawnie przesłane do naszego systemu. Spokojnie, zmiana statusu może potrwać do 10 minut.


  • Pakowane

Świetna wiadomość! Twoje produkty trafiły na magazyn i są właśnie starannie pakowane, aby bezpiecznie dotarły do Ciebie.


  • Gotowe do wysłania

Paczka jest już spakowana i czeka na odbiór przez kuriera. W tym statusie znajdziesz już również numer listu przewozowego, żebyś mógł śledzić swoją przesyłkę.


  • Wysłane

Twoja paczka opuściła nasz magazyn i jest już w drodze! Korzystając z numeru listu przewozowego, możesz monitorować jej status bezpośrednio na stronie przewoźnika.


Masz pytanie dotyczące statusu swojego zamówienia? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

Faktury

 

Wiemy, że dostęp do dokumentów jest dla Ciebie kluczowy. Dlatego przygotowaliśmy przejrzysty system zarządzania fakturami:

  • Faktury e-mail Dla każdego złożonego zamówienia, po wystawieniu faktury, otrzymasz ją automatycznie na swoją skrzynkę e-mail.

  • Faktury w panelu klienta Wszystkie Twoje faktury są również dostępne w dowolnym momencie w panelu klienta. Znajdziesz je w sekcji: Twoje konto -> Zamówienia.

W razie pytań dotyczących faktur, prosimy o kontakt.

pixel