PLAYROOM i wskaźniki sprzedaży

PLAYROOM, polski dystrybutor towarów dla dorosłych marek premium, podsumowało sprzedaż w okresie wakacyjnym i pandemicznym w 2021 roku. Pandemia w handlu produktami dla dorosłych spowodowała wzmożone zainteresowanie produktami erotycznymi, zwłaszcza masażerami osobistymi, zabawkami z zaawansowaną elektroniką pozwalającą na kontakt partnerów na odległość.

Niewątpliwie liderem w liczbie sprzedanych sztuk produktów są marki LELO i Satisfyer odnotowujące ponad 250% wzrostu! Bardzo dużą popularnością cieszyły się produkty Mister B i Lovense, które uzyskały ponad 150%-towe. Duże wzrosty sprzedaży odnotowano w sprzedaży hurtowej produktów markach Marc Dorcel i Bijoux Indiscrets.

Także w pozostałych ponad 100 markach produktów, które oferujemy odnotowano ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe. Czy ta tendencja utrzyma się w kolejnych miesiącach - nie wiadomo. Wiemy jednak, że magazyn wysyłkowy PLAYROOM w tej chwili oferuje poziom zatowarowania w wysokości 89%.

Dostępność produktów kluczowych wynosi prawie 100%.