Już w czerwcu w pięknych wnętrzach hotelu Casselbergh w Brugii odbędzie się konferencja organizowana przez We-Vibe (Kanada),. Konferencja poświęcona będzie zagadnieniom percepcji marki, modelom dystrybucyjnym oraz postawom i zachowaniom konsumentów. Do udziału w konfernecji i Advisory Board (Komitetu Doradczego) zostało zaproszone kierownictwo firmy Playroom. - Jesteśmy absolutnie szczęśliwi, że producent najlepszych w świecie gadżetów erotycznych dla par chce wysłuchać, tego co mają do powiedzenia ich partnerzy - dystrybutorzy. Mamy nadzieję , że podczas konferencji będziemy okazję przedstawić, jak działa rynek polski a w szczególności omówić handel produktami erotycznymi. Wraz z właścicielem Playroom mamy nadzieję na wymianę doświadczeń z innymi dystrybutorami - może przyczynić się to do lepszego obiegu informacji i zaprogramowania wspólnych kampanii informacyjno-marketingowych. Łączymy z tą konferencję także niemałe nadzieje na to, że wraz z We-Vibe wypracujemy jeszcze lepsze standardy obsługi klientów oraz opieki posprzedażowej - mówi Robert Strzelecki, general manager.
W planie dwudniowej konferencji przewidziano także kilka sesji brainstormingowych (np. o efektywności penetracji rynku) oraz wymianę doświadczeń z dotychczasowych sukcesów w prowadzeniu marki We-Vibe w poszczególnych krajach. Playroom zamierza przedstawić swoje poglądy na markę, jej odbiór w Polsce oraz pokazać, jak zmieniło się postrzeganie marki We-Vibe przez konsumentów.