W dniach 3 - 5 października 2018 r. w Hanowerze, jak co roku odbyłwały się najwieksze targi erotyczne w branży erotycznej - EROFAME. Jak mówił nam przedstwiciel Organizatora Matthias Poehl z European Adult News - Mediatainment Publishing Verlags GmbH w tym roku było więcej gości i większa liczba nowych wystawców. Odnotowaliśmy też (niestety) nieobecność kilku naszym zdaniem dobrych i perspektywicznych brandów, które przeważnie na tych targach były. Nie dało się też nie zauważyć sporej liczby przedsiębiorców z Azji spotykających sie w przytargowej kafeterii. Jak informowali Organizacorzy targów na swojej stronie www aż 10 firm z Azji otryzmało zakaz wejścia na teren targowy w związku z wielokrotym naruszaniem zasad i regulaminu. [gallery link="file" ids="1498,1504,1499"] Oblegane były jak zwykle stoiska Joy Division, pjur, Orion, Pipedream, Scala ... .ale i Bijoux Indiscrets, Lovehoney, Fleshlight i Fun Factory z uroczą i ochoczą do pomocy i fachowych konsultacji Barbarą Weber. Najbardziej jednak gości ciekawiły nowości a takie na targach przedstawiła nowa firma, powstała z połączenia Womanizer i We-Vibe, czyli WOW Tech. Pojawiło się też kilku wystawców z Polski, w tym dyrektor handlowa - Magdalena Iskierka ze sztabem pracowników Obsessive, firma Anais oraz Jakub Konik z swoim Lovely 2.0 - naszym zdaniem w nowej odsłonie produkt procentuje się jeszcze lepiej, zachęca i kusi swoimi wibracjami - polecamy uwadze wywiad z nim <<<tutaj>>> .
Na targach również wręczano doroczne nagrody. W tym roku PLAYROOM odebrało nagrodę EAN Erotix Award - Retailer of the Year za swoje sklepy detaliczne, czyli REFFORM i SECRET PLACE, które mają swoje fizyczne lokalizacje w Poznaniu i Warszawie.
EAN Erotix Award - Retailer of the Year dla PLAYROOM
Swoje 10-lecie obchodziła marka We-Vibe (już pod nowym zarządem i kontrolą), od czasu do czasu słychać było okrzyki radości i gratulacje z otrzymanych nagród. W tym roku wszystkie stanowiska targowe były znacznie większe i pełne zmysłowych dekoracji. Pojawiły się także firmy mniejsze, z mniejszą ofertą towarów, dla innych grup odbiorców, były i lizaczki, i śmieszne gadżety, lalki oraz napoje energetyzujące. [gallery link="file" ids="1502,1498,1503"]
Za rok znów EROFAME. Juz warto planować wizytę!