Akademia

Sklepów internetowych jest w Polsce około 26.000, z czego 69% (ponad 16.000) przynosi zysk netto. Dynamika wzrostu sprzedaży w 2016 roku wyniosła 17%. Rynek e-commerce był wart na koniec roku około 35,8 miliardów złotych, o 8% więcej niż w roku ubiegłym.

2019 roku – cytujemy za bisnode.pl – sklepów internetowych jest ponad 31.000! (Źródło)

Może się to wydawać sporo, ale w porównaniu ze światowymi potęgami e-commerce jesteśmy jeszcze daleko w tyle. (Źródło)

Co jest najważniejsze w prowadzeniu własnego e-sklepu?

  • pomysł na sklep
  • pomysł na produkty
  • pomysł na marketing
  • pomysł na obsługę klienta

Ważne, by:

  • różnić się od innych
  • nie papugować, bo to nie popłaca
  • kierować się interesem konsumenta (zawsze)
  • być jakimś, mieć styl

Czego nie wolno robić?

  • myśleć, że e-sklep sam się poprowadzi
  • nie doceniać siły social mediów
  • konsumować cały zysk

DROPSHIPPING: CO WARTO WIEDZIEĆ?


Sukces sprzedaży w sklepie stacjonarnym

Skuteczna sprzedaż w Internecie