Szanowni Państwo, aby jeszcze bardziej ograniczyć czas na rozpatrywanie reklamacji, wprowadziliśmy łatwy i intuicyjny system zgłoszeń.
Aby zgłosić wadliwy towar do reklamacji wystarczy przejść na stronę Kontakt oraz wybrać temat "Reklamacje", następnie numer zamówienia i produkt, który jest zgłaszamy do reklamacji.
I co dalej ?
Państwa wiadomość zostanie przekazana bezpośrednio do pracownika Wydziału Operacji Logistycznych odpowiedzialnego za przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne otrzymają Państwo na swój adres e-mail dodatkowo cała historia korespondencji widoczna jest w Państwa Panelu Klienta (Historia i szczegóły moich zamówień):
Pracownik Wydziału Operacji Logistycznych może także skontaktować się z Państwem telefonicznie lub poprzez e-mail w celu ustalenia dalszych kroków postępowania, wyjaśnienie kwestii spornych lub w celu pozyskania informacji niezbędnych do przeprowadzenia prawidłowo procesu reklamacyjnego.
Prosimy o korzystanie z formularza kontaktowego <<<tutaj>>>
Adres reklamacyjny:
PLAYROOM sp. z o.o. - LOGISTYKA
UL. Nowogrodzka 42/15, 00-695 WARSZAWA
Ten sklep wykorzystuje pliki cookies, które rozszerzają możliwości działania sklepu.