Szanowni Państwo, aby jeszcze bardziej ograniczyć czas na rozpatrywanie reklamacji, wprowadziliśmy łatwy i intuicyjny system zgłoszeń.

 

Zgłoszenie reklamacji

Aby zgłosić wadliwy towar do reklamacji wystarczy przejść na stronę Kontakt oraz wybrać temat "Reklamacje", następnie numer zamówienia i produkt, który jest zgłaszamy do reklamacji:

 


I co dalej ?

Państwa wiadomość zostanie przekazana bezpośrednio do pracownika Centrum Logistycznego odpowiedzialnego za przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne otrzymają Państwo na swój adres e-mail dodatkowo cała historia korespondencji widoczna jest w Państwa Panelu Klienta (Historia i szczegóły moich zamówień):

Pracownik Centrum Logistycznego moze także skontaktowac się z Państwem telefonicznie lub porpzez e-mail w celu ustalenia dalszych kroków postępowania, wyjaśnienie kwestii spornych lub w cleu pozyskania informacji niezbędnych do przeprowadzenia prawidłowo procesu reklamacyjnego. 

Prosimy o korzystanie z formularza kontaktowego <<<tutaj>>>