W przypadku gdy nie jesteś klientem hurtowni PLAYROOM, należy zacząć od założenia konta. Aby założyć konto przejdź pod adres: http://playroom.pl/pl/logowanie

Konto zostanie założone po uzupełnieniu wymaganych pól oznaczonych gwiazdką. Po założeniu konta proszę się zalogować.

 

I. LOGOWANIE

Proces logowania odbywa się przy użyciu adresu e-mail i hasła podanego podczas rejestracji. Jeżeli nie pamiętasz swojego hasło, możesz skorzystać z funkcji przypomnienia hasła. Po poprawnym zalogowaniu można rozpocząć zakupy. 

 

II. WYBÓR PRODUKTÓW ORAZ KOSZYK

Poruszając się po kategoriach, w łatwy sposób można dodawać produkty do koszyka. W tym celu wystarczy kliknąć guzik "Dodaj".

 

 

Produkt automatycznie znajdzie się w koszyku. Przechodząc do naszego zamówienia (koszyk -> realizuj zamówienie) możemy modyfikować ilości produktów. Jeżeli wszystko się zgadza, przechodzimy do realizacji zamówienia.

 

 

III. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Przechodzimy do drugiego kroku, klikając dalej. 

 

A) ADRESY

Drugi krok odpowiedzialny jest za adresy. W łatwy sposób możemy zarządzać bazą naszych adresów dotyczących wysyłki. To rozwiązanie idealnie sprawdza się gdy posiadamy kilka sklepów stacjonarnych i zależy nam na oddzielnej wysyłce:

 

W tym kroku można dodać komentarz do zamówienia - który trafi bezpośrednio do pracowników Działu Logistyki.

Przechodząc do kolejnego kroku zajmiemy się opcją dostawy.

 

B) DOSTAWA

Można skorzystać z kilku form wysyłki:

  • Kurier 7
  • Kurier 7 - Płatność przy odbiorze
  • DHL
  • DHL - Płatność przy odbiorze
  • Odbiór osobisty (Warszawa ul. Prosta 2/14 w godzinach 10:00-16:00). Przed odbiorem osobistym prosimy o sprawdzenie statusu zamówienia - czy jest ono przygotowane.

 

W przypadku wysyłki kurierskiej na swój adres e-mail otrzymają Państwo link oraz numer przesyłki do śledzenia.

 

C) PŁATNOŚĆ

Jest to ostatni krok poprzedzający złożenie zamówienia. Do wyboru posiadamy: płatność gotówką (w przypadku wysyłki pobraniowej oraz odbioru osobistego), płatność przelewem oraz dla stałych klientów płatność odroczona. Zaznaczamy odpowiednią dla nas płatność .

 

Aby złożyć zamówienie klikamy przycisk "Potwierdzam zamówienie". Od tego momentu Dział Logistyki przystępuje do realizacji zamówienia. Status swojego zamówienia można śledzić w sekcji Twoje Konto

 

W razie problemów prosimy o kontakt z działem IT: pomoc@playroom.pl